SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy zapach Puma Red & White wsparty kampanią reklamową

We wrześniu rusza promocja nowego zapachu Puma Red & White.

W kampanii oprócz standardowych mediów używane będą narzędzia interaktywne.

W kampanii wykorzystane będą media elektroniczne, prasowe, media interaktywne, adekwatnie do profilu psychograficznego o stylu życia grupy docelowej.

Czas trwania kampanii: wrzesień - grudzień 2005
Cel kampanii: wsparcie wprowadzenia rynek nowej linii Puma Red & White
Grupa docelowa: kobiety+mężczyźni 15-30 lat, zorientowani na trendy i modę,
Sposób realizacji kampanii: TV, [rasa, internet, outdoor (tramwaje), wybrane kluby
Media: tradycyjna reklama prasowa w tytułach młodzieżowych (Dziewczyna, Filipinka, Fluid), także kobiecych Glamour, Cosmopolitan w ograniczonym zakresie kampania telewizyjna w tv  ogólnopolskiej i kanałach prywatnych, kampania na tramwajach/, outdoor

Inne działania marketingowe: PR w prasie i TV, animacje w sieciach perfumeryjnych, animacje w centrach handlowych - działania niestandardowe/PR (m.in. sesja w A4, publikacje obserne na temat marki i ich zapachów), animacje w tramwajach prowadzone przez hostesy, działania w miejscu sprzedaży: prezentacje produktu.

Dom mediowy:Mediacom, account Michał Rafa
Agencja PR - działania PR prowadzone we własnym zakresie
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Justyna Rynkiewicz

- Kampania interaktywna we współpracy z 4funTV - program Rebell, który komentuje w sposób właściwy widzowi tego programu różne ważne wydarzenia medialne oraz parodiuje sytuacje. Planowane są programy w którym prowadzący ruszy w miasto i zgodnie z mottem marki "Podejdź bliżej/Come Closer" będzie zachęcać przechodniów Warszawy - przede wszystkim  warszawskich tramwajach - do przyjacielskich gestów – powiedziała Justyna Rynkiewicz z Cosmopolitan Cosmetics.

W Polsce nie przygotowano kreacji, realizowano jedynie adaptację.

Dołącz do dyskusji: Nowy zapach Puma Red & White wsparty kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl