SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy serial TVN-u wygrywa z konkurencją

Pierwsze odcinki "39 i pół", nowego serialu emitowanego przez TVN od początku marca, miały wyższą oglądalność niż programy nadawane w tym samym czasie przez TVP 1, TVP 2 i Polsat. Serial cieszy się również większą popularnością niż programy emitowane w tym paśmie przez TVN w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków "39 i pół" wyniosła 3,52 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To o prawie milion więcej niż programy emitowane przez TVN w analogicznym okresie poprzedniego roku, które oglądało średnio 2,53 mln widzów.

Pierwsze odcinki serialu "39 i pół" śledziła mniej więcej co czwarta osoba oglądająca w tym czasie telewizję (dokładnie 26,28%) i prawie co trzeci widz z komercyjnej grupy wiekowej 16-49 (31,31%). To spory wzrost w porównaniu z popularnością programów emitowanych przez TVN w tym paśmie w analogicznym okresie ubiegłego roku, które przyciągnęły niespełna 20% widzów (18,51% ogółu i 19,20% grupy wiekowej 16-49).


Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-03-2008 3 854 992 28,67% 31,99%
11-03-2008 3 431 192 26,09% 32,18%
18-03-2008 3 260 387 24,10% 29,57%
średnia 3 516 127 26,28% 31,21%


Serial "39 i pół" cieszył się również większą popularnością od programów nadawanych w tym czasie przez konkurencyjne stacje. Emitowane wtedy przez Polsat filmy oglądało średnio 2,63 mln widzów, propozycje TVP 1 (m.in. "Misja specjalna") przyciągnęły przeciętnie 2,43 mln osób, a programy nadawane w TVP 2 ("Magazyn ekspresu reporterów" i filmy z cyklu "Kocham kino") oglądało średnio 2,11 mln widzów.

Wszyscy 4+
16-49
Stacja AMR AMR % SHR %
TVN - 39 i pół 3 516 127 9,80% 26,28%
Polsat 2 634 394 7,34% 19,70%
TVP1 2 429 858 6,77% 18,17%
TVP2 2 112 721 5,89% 15,80%


Prawie dwie trzecie widzów pierwszych odcinków serialu "39 i pół" stanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizorami głównie osoby w wieku od 30 do 34 lat i powyżej 55. roku życia oraz mieszkańców dużych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,58% 76

Kobiety 63,42% 122
Wiek 9-14 1,42% 23

10-15 4,68% 62

16 - 19 4,93% 79

20 - 24 5,85% 66

25 - 29 9,62% 113

30 - 34 12,40% 158

35 - 39 8,59% 128

40 - 44 7,43% 113

45 - 49 8,60% 111

50 - 54 9,85% 120

55 - 59 11,13% 155

60+ 15,51% 84
Wkl. miasta Wieś 24,10% 63

< 50 tys. 23,52% 99

50-100 tys. 9,72% 108

100-200 tys. 12,19% 153

> 200 tys. 30,47% 146
Zawód Top management 10,36% 125

Pracownicy


szczebla średniego 23,17% 172

Pracownicy


fizyczni i rolnicy 17,21% 88

Emeryci 27,54% 107

Inne 21,73% 66
Wykształecenie Podstawowe 40,38% 91

Średnie 36,54% 121

Wyższe 16,99% 142

Inne 6,09% 44

Dołącz do dyskusji: Nowy serial TVN-u wygrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl