SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy „Puls Biznesu”. Na rynku pojawi się magazyn „Puls Biznesu Weekend”

19 września pojawi się na rynku nowy, odmieniony „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska).

W ramach największej metamorfozy w historii dziennika - od chwili pojawienia się na polskim rynku w 1997 roku - Puls Biznesu rozszerzy swoją zawartość merytoryczną, unowocześni logotyp, zmieni szatę graficzną i czcionkę.

- W dzienniku pojawi się nowa sekcja „Puls Firmy”, której głównym adresatem są właściciele małych i średnich firm. Przedsiębiorcy znajdą w nowej sekcji praktyczne informacje dotyczące zarządzania pieniędzmi w firmie. Chcemy utrzymać mocną pozycję wśród największych przedsiębiorstw. Dlatego w newsowej sekcji „Puls Dnia” znajdzie się jeszcze więcej informacji korporacyjnych. Dodatkowo poszerzymy treści codziennej sekcji „Puls Inwestora” - mówi Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Redaktorem prowadzącym sekcji „Puls Firmy” została Katarzyna Latek.

Nowością dla prenumeratorów będzie dołączenie do piątkowego wydania dziennika biznesowo-społecznego magazynu „Puls Biznesu Weekend”. - W tej chwili brakuje na naszym rynku magazynów skierowanych zarówno do mężczyzn jak i do kobiet, łączących w sobie treści biznesowe, społeczne i lifestyle’owe - mówi Małgorzata Najgebauer, dyrektor ds. rozwoju biznesu, odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowego magazynu i jego dalszy rozwój.

W skład zespołu tworzącego „Puls Biznesu Weekend” wchodzą m.in. Anna Malanowska - zastępca redaktor naczelnej, Michał Matys - redaktor odpowiedzialny za część biznesowo-społeczną magazynu, Dominika Raczkowska - dyrektor artystyczna, Anna Niewodzka - kierownik sprzedaży reklamy „Puls Biznesu Weekend”, Jacek Utko - twórca makiety i dyrektor kreatywny „Pulsu Biznesu”.

>>> Dzienniki tracą, najbardziej “DGP” i “Rzeczpospolita”. Jaki wynik "Pulsu Biznesu"?

Zmianom w dzienniku będzie towarzyszyła gruntowna przebudowa portalu pb.pl. Całkowita zmiana layoutu, wprowadzenie aplikacji na tablety, nowa wersja strony mobilnej, wprowadzenie specjalnego, płatnego serwisu dla inwestorów.

Dołącz do dyskusji: Nowy „Puls Biznesu”. Na rynku pojawi się magazyn „Puls Biznesu Weekend”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
PB to gazeta z cennikiem za artykuł. Ciągłe urabianie osób typu Solorz jest nudne, bogaci płacą za reklamę, Puls pisze laurki o potentatach i tuzach gospodarki, żenada.
0 0
odpowiedź
User
AnalMedia
na studentach na darmowych stażach oraz kilku kolegach na etatach sprzedaż na pozimie 18 tysięcy i tak jest sukcesem!
0 0
odpowiedź