SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta "książkowa" w polskiej prasie

Nowatorska na polskim rynku dodatków wydawniczych oferta G+J Polska

Do części podwójnego wielkanocnego wydania tygodnika "naj" (na rynku od 21.03.05) zostanie dołączona książka Helen Fielding "Bridget Jones" na CD-Romie. Książka do słuchania składać się będzie z 4 płyt CD. Tekst czyta Dorota Segda.

Jest to pierwsza tego typu inicjatywa na polskim rynku dodatków wydawniczych. Książki do słuchania w Niemczech są  absolutnym hitem.

G+J spróbuje wykreować podobną modę w Polsce. Słuchowiska mogą stać się z czasem inspiracją do kupna książek. Wydawnictwo ma w planach wydanie na CD największych hitów książkowych ostatnich lat - poinformowała wydawnictwo G+J portal Wirtualnemedia.pl.

Nr 12-13/05 tygodnika "naj" wsparty będzie kampanią telewizyjną (TVP, TVN, Polsat) i radiową  (Radio RMF) oraz promocją w pozostałych magazynach G+J (Claudia, Gala, Glamour, Fokus, Rodzice, Moje Gotowanie), na łamach Super Expressu, a także na stronach WWW.bizz.pl i Onet.pl.

Średnia sprzedaż tygodnika "naj" za ostatni kwartał 2004r. wyniosła 257.782 egz., co uplasowało tygodnik na 3. miejscu w segmencie poradniczych tygodników kobiecych po  "Tinie" i "Przyjaciółce" ("Tina": 523.429 egz, "Przyjaciółka": 431.114 egz, "Pani Domu":230.841egz)*. 

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta "książkowa" w polskiej prasie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl