SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania piwa Królewskie

1 maja ruszyła wiosenna kampania piwa Królewskie. Kampania ma charakter wizerunkowy, towarzyszą jej: hasło "Znak Króla" i visual przedstawiający literę "L" - znak stołecznego klubu piłkarskiego w koronie.

Pokazana - podobnie jak w poprzedniej kampanii - korona z piany, podkreśla jakość piwa i jego związek ze stolicą.

krolewskie

Kampania reklamowa przygotowana przez Locomotivę wpierana jest przez silny outdoor m.in. billboardy z efektem day&night, przez backlighty, citylighty, ekran LED usytuowany przy jednym z głównych skrzyżowań miasta. Wykorzystano także środki komunikacji miejskiej.

Kampania zasięgiem obejmuje Warszawę i potrwa do końca maja.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania piwa Królewskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl