SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa forma reklamy w sieci Ad.net

Do oferty sieci reklamowej Ad.net została oficjalnie wprowadzona nowa forma reklamy - Link kursor

Zasada działania Link kursora jest bardzo prosta. Po najechaniu przez Internautę wskaźnikiem myszy na aktywne fragmenty strony WWW (linki) po prawej stronie kursora wyświetla się niewielkiego rozmiaru reklama. Koresponduje ona treścią i formą z pozostałymi reklamami na stronie (Billboardem, Pop-upem, etc.).

Podczas przeglądania stron WWW wzrok Internauty naturalnie podąża za przesuwanym wskaźnikiem myszki, więc wyskakująca tuż obok kursora reklama ma niemal stuprocentową gwarancję oglądalności (a jednocześnie nie drażni, ponieważ wyświetla się jedynie po najechaniu na hyperlinka). Link kursor przesuwa się wraz ze wskaźnikiem (podobnie jak Comet kursor), jednak jedynie w obszarze aktywnego hyperlinku, nie wywołuje więc irytacji użytkowników - czytamy  w informacji prasowej.

"Internauci szybko oswajają się z poszczególnymi formami reklamy, staramy się więc ich ciągle zaskakiwać nowościami." - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A. -  "Dlatego też często wprowadzamy do oferty nieograne jeszcze formy reklamy internetowej. Ostatnio taką nowinką technologiczną był na przykład PushBillboard. Nasza najnowsza propozycja, czyli Link kursor, jest odpowiedzią na potrzeby rynku - poszukiwanie reklamy, która się jeszcze nie 'opatrzyła'. Ponieważ jest to nowość, siła jej oddziaływania jest proporcjonalnie większa w stosunku do tradycyjnych Banerów, czy Billboardów."

Po raz pierwszy Link kursor został zastosowany w kampanii reklamowej POP-a, zaplanowanej przez dom mediowy Initiative Warszawa. Dynamiczna forma tej nowej reklamy pasowała do młodych odbiorców przekazu kampanii i wywoływała dodatkowe zainteresowanie ofertą.

Link kursor jest proponowany oddzielnie lub jako wygodne uzupełnienie Banera, Billboardu czy Pop-upa. Jest wówczas wyświetlany równocześnie z tradycyjnymi formami i przez to dodatkowo zwraca uwagę Internautów. Taki sposób emisji pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału dotarcia z jednym przekazem reklamowym na danej stronie.

Dołącz do dyskusji: Nowa forma reklamy w sieci Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl