SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

533 tys. widzów „Nieobecnych”, TVN wygrał z konkurencją

Pierwszy sezon serialu „Nieobecni” w TVN oglądało średnio 533 tys. widzów, o 255 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu w tym paśmie piaty sezon programu „Projekt Lady”. Produkcja dała stacji pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,75 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. Player.pl fot. Player.pl

Premierowe odcinki serialu „Nieobecni” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 18 października do 13 grudnia br. (w dniu finału pokazano dodatkowy odcinek o 21.35). Średnia widownia produkcji wyniosła 533 tys. osób, co przełożyło się na 7,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył przedostatni odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 660 tys. oglądających.

Dla porównania, piąty sezon programu „Projekt Lady”, emitowany w tym paśmie jesienią ub.r. oglądało 788 tys. osób, co przełożyło się na 8,27 proc. udziału w 4+, 10,52 proc. w 16-49 oraz 9,27 proc. w 16-59.

TVN w paśmie emisji „Nieobecnych” zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, która emitując wtedy gł. filmy fabularne, osiągał 6,29 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. liczne seriale; 5,70 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy dokumentalne; 4,13 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 6,75 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Nieobecni” to serial Player Oryginal, który w serwisie dostępny jest od końca 2020 roku. Bohaterką produkcji jest Mila Gajda (w tej roli Justyna Wasilewska), ciesząca się uznaniem tancerka i performerka, która wraca do rodzinnego Kasprowa na święta Bożego Narodzenia. Na miejscu młoda kobieta odkrywa, że jej najbliżsi zniknęli w tajemniczych okolicznościach. Mili z pomocą przychodzi podkomisarz z Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych Filip Zachara (Piotr Głowacki).

W serialu widzowie oglądać mogą także Danutę Stenkę, Annę Dymną, Izabelę Kunę, Grzegorza Damięckiego, Zbigniewa Stryja, Łukasza Garlickiego, Tomasza Włosoka, Aleksandrę Justę i Marię Kanię.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 533 tys. widzów „Nieobecnych”, TVN wygrał z konkurencją

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
To chyba trzeba pogratulować takiego sukcesu
0 0
odpowiedź
User
Co o tym myslec?
Tymczasem przed głównym wydanie Wiadomosci TVP masa reklam. Duze konceny zachodnie. Radio RMF FM...
0 0
odpowiedź
User
Adela
Głowacki rewelacja!
0 0
odpowiedź