SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Kowalska dyrektorką wydawniczą Wydawnictwa Zwierciadło, wcześniej pracowała dla Grupy Burda

Stanowisko dyrektorki wydawniczej w Wydawnictwie Zwierciadło objęła Marta Kowalska. W ostatnim czasie kierowała serwisem Elle.pl i była head of digital luksusowych tytułów Wydawnictwa Burda.

Marta Kowalska; fot. materiały prasowe Marta Kowalska; fot. materiały prasowe

Kowalska na nowopowstałym stanowisku w Wydawnictwie Zwierciadło będzie dostosowywać struktury oraz procesy do wyzwań rynkowych, w tym dalszej digitalizacji biznesu wydawniczego. Spółka informuje, że wraz z nową dyrektorką wydawniczą i zespołem zapowiada „nowe kroki w zakresie struktury organizacji, portfolio produktowego i podejścia do treści premium”.

- Dołączam do Wydawnictwa Zwierciadło, które jest miejscem stworzonym do horyzontalnego rozwoju - przede wszystkim dzięki wielkiemu szacunkowi do jakości treści. Realizowane przez zespół butikowe podejście do tytułu a także mądrze budowany zasięg są dla mnie gwarancją wartościowego biznesu mediowego. W burzliwych czasach Zwierciadło ma wszystko, by w każdym obszarze być liderem wydawniczym kategorii tytułów luksusowych dla kobiet. Najlepsze treści psychologiczne zyskujące na popularności, lifestyle’ową lekkość, nazwiska ekspertów i redaktorów z najwyższej półki. To wszystko uzupełnia bezcenne dziś zaufanie Czytelniczek i Czytelników. Przez wiele lat mówiliśmy, że content is the king, dziś chcemy powiedzieć: community is the queen. Społeczność jest królową. A to sprawia, że przyszłościowy potencjał należy do tytułów takich jak „Zwierciadło” i „Sens” - komentuje Marta Kowalska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W strukturze Wydawnictwa Zwierciadło prezesem bez zmian jest Adam Popielski, związany z firmą od 2017 toku, a dyrektorem zarządzającym - Robert Małaszek.

Marta Kowalska w ostatnich latach była redaktor prowadząca serwisu Elle.pl i head of digital luksusowych tytułów w Wydawnictwie Burda. Wcześniej była dziennikarką oraz wydawcą w Agorze i Burda Media Polska. Z wykształcenia jest filolożką i dyplomowaną przez Państwową Akademię Nauk specjalistką ds. PR.

- Kolejna dekada zweryfikuje rynkową i merytoryczną wartość podobnych do siebie, masowo produkowanych treści. Zrobią to algorytmy, ale także coraz bardziej świadomi odbiorcy, którzy w cyfrowym świecie od dawna są także nadawcami. To oni bez kompleksów wchodzą w dialog z mediowymi autorytetami. By im to ułatwić wkrótce sięgniemy po kolejne narzędzia technologiczne i kanały przekazu, pamiętając, że nowe technologie co chwilę przestają być nowe i trzeba tę dynamikę zakładać w długofalowej strategii. Do tej podróży zaprosimy obecnych i nowych partnerów komercyjnych, zarażając ich ideą brand journalism, która znacząco wyprzedza content marketing - dodaje Kowalska.

W pierwszym kwartale 2023 roku średnia sprzedaż wydania magazynu „Zwierciadło” wyniosła 77 623 egz. Tytuł uplasował się na pozycji lidera w segmencie miesięczników luksusowych.

Dołącz do dyskusji: Marta Kowalska dyrektorką wydawniczą Wydawnictwa Zwierciadło, wcześniej pracowała dla Grupy Burda

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV to
Jeśli ktoś wymienia stanowiska, to znak, że nie ma się czym pochwalić?
19 13
odpowiedź
User
Gość
Ciekawe czy na nowym stanowisku Pani Marta zacznie odpowiadać na maile, czy jeszcze bardziej będzie traktowała ludzi z góry.
29 8
odpowiedź
User
Gość
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku.
0 0
odpowiedź