SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Prokop będzie reklamował UPC Polska

Prezenter TVN Marcin Prokop będzie ambasadorem reklamowym operatora kablowego UPC Polska – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

UPC Polska na swoim profilu na portalu społecznościowym YouTube opublikowała 6-sekundowy klip z Marcinem Prokopem. Prezenter leży w wannie i zwraca się do gumowej kaczki, która pływa obok niego. „Co ty mój mały żółty dziubasku wiesz o technologii? Zgłębimy ten temat” - zapowiada Prokop.

Z naszych informacji wynika, że to zwiastun większej kampanii, która ruszy niebawem.

Kolejna reklama z Prokopem

Marcin Prokop wcześniej występował w wielu spotach reklamowych. Jesienią były to spoty firmy Oppo, która promowała na polskim rynku smartfony z rodziny Reno4. Prezenter został również ambasadorem tej marki.

Także pod koniec ub.r. pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali wtedy: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost. Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęcał ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.

Marka UPC znika z kolejnych rynków

Kiedyś marka UPC była obecna na znacznie większej liczbie rynków. W 2015 roku w Holandii rozpoczęła się fuzja z Ziggo. Obecnie operator działa pod tą marką. Trzy lata temu Liberty Global, właściciel UPC Polska podpisał natomiast umowę z Vodafone o sprzedaży spółek w Niemczech, na Węgrzech, w Rumunii i Czechach. Transakcja kosztowała sieć komórkową 19 mld euro. UPC Polska nie była częścią tej transakcji. Grupa Iliad, właściciel sieci Play, na początku sierpnia br. złożyła niewiążącą ofertę kupna spółki UPC Polska. Właściciel Play chce kupić sieć kablową za 7,3 mld zł.

Sieć UPC Polska na koniec drugiego kwartału 2021 roku miała 1,54 mln abonentów (wzrost z 1,49 mln rok wcześniej). Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,08 mln klientów (wzrost z 1,07 mln), telewizji analogowej - 273 tys. (wzrost z 217 tys.), internetu - 1,31 mln (wzrost z 1,25 mln), telefonii stacjonarnej - 619 tys. (spadek z 661 tys.), a telefonii komórkowej - 105 tys. (22 tys. rok wcześniej). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,28 mln usług.

Od jesieni 2019 roku w reklamach UPC Polska występuje animowany stworek UPCeusz, wiosną br. promowano z jego udziałem usługi mobilne. Za przygotowanie reklam operatora odpowiada agencja K2 Create.UPCeusz pojawi się także w nowej kampanii.

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop będzie reklamował UPC Polska

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwert
,,Super wypasiony ,,nowy dekoder 4K też będzie reklamował ?
0 0
odpowiedź
User
Tom
Pajac
0 0
odpowiedź
User
Greg
UPC Polska to najlepszy operator telewizji cyfrowej oraz internetu idący naprzód wraz z rozwojem technologii. Od ponad 12 lat jestem abonentem tej sieci.
0 0
odpowiedź