SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mali Giganci” stracili 820 tys. widzów, ale TVN pozostał liderem rynku. 21,3 mln zł z reklam

Drugą edycję talent-show „Mali Giganci” oglądało średnio 2,56 mln osób. W porównaniu do premierowej serii program stracił 820 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji utrzymał jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 21,27 mln zł.

„Mali Giganci 2” na antenie TVN nadawani byli w soboty o godz. 20.00, w okresie od 20 lutego do 16 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 16,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,22 mln osób, zgromadził drugi odcinek talent-show.

Trzy topowe odcinki

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-02-2016

20:00:14

21:54:08

3 223 861

20,83%

20-02-2016

20:00:42

21:54:04

2 909 220

18,58%

19-03-2016

20:00:02

21:54:38

2 565 854

16,28%

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji stracił 820 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,38 mln osób, a jej średni udział wynosił odpowiednio 22,36 proc. oraz 21,82 proc. (dowiedz się więcej).

Pomimo spadku oglądalności, TVN w paśmie nadawania „Małych Gigantów 2” nadal był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 11,09 proc., nadająca w tym czasie kabarety i show „Kocham Cię, Polsko!”. Dalej uplasowały się: Polsat (10,62 proc.; gł. filmy fabularne) oraz TVP1 (9,88 proc.; gł. serial „Strażacy” i filmy).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka i Jedynka.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mali giganci 2

2 561 987

16,81%

15,16%

TVP2

1 690 768

11,09%

9,71%

Polsat

1 619 618

10,62%

14,99%

TVP1

1 505 522

9,88%

8,00%

Wpływy reklamowe z dziewięciu odcinków „Małych Gigantów” wyniosły 21,27 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria zarobiła z reklam 24,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko, których opiekunami w drugiej serii byli Magda Mołek, Grzegorz Hyży, Sonia Bohosiewicz, Marcin Perchuć, Anna Dereszowska i Jakub Wesołowski. W jury „Małych Gigantów” zasiadali: Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki, a prowadzącym był Filip Chajzer (więcej na ten temat).

Dodajmy, że drugą edycję polskiej wersji „Małych Gigantów” wygrała Kadra Anki, którą opiekowała się Anna Dereszowska.

W najbliższą sobotę 23 kwietnia br. TVN pokaże specjalny odcinek programu, w którym zaprezentują się wszyscy jego uczestnicy.

Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności formatu. Prawdopodobne jest, że trzecia seria „Małych Gigantów” trafi na antenę TVN wiosną przyszłego roku.

W marcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” stracili 820 tys. widzów, ale TVN pozostał liderem rynku. 21,3 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
„Mali Giganci” stracili 820 tys. widzów. Moje gratulacje, to zasługa Kuby Wojewódzkiego.
Nudny talent szoł dla dzieciaków. Rynce opadają !!!
0 0
odpowiedź
User
Adamo023
Nie do końca chce mi się wierzyć w wyniki z tabeli. Później będzie artykuł pewnie o Lofciam Ciem Polzko i wyjdzie, że TVN jest na drugim w komercyjnej, jak już nie raz w artykułach z WM bywało.
0 0
odpowiedź
User
Pirit
Mali giganci to dno. X Factor był dużo lepszym programem pomimo beznadziejnego Wojewódzkiego, ale jak widać Fremantle brakuje podejścia, wyczucia, przede wszysykim znania formatu
0 0
odpowiedź