SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)

Rusza kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator prowadzonego na stacjach Lotos. Akcja pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" obejmuje telewizję.

Kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, którego druga edycja rozpoczyna się na stacjach Lotos, pokazuje, że można w nim szybko zdobyć atrakcyjne nagrody. Animowany spot wykorzystywany w tej akcji podkreśla, że tankowanie paliwa Dynamic dwukrotnie zwiększa szanse na wygraną.




Kampania pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" od 14 marca obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne. Kreację 30-sekundwego spotu przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, jego realizacją zajęło się studio postprodukcyjne Orka, natomiast media na potrzeby akcji - zaplanowanej do 13 kwietnia - kupił dom mediowy Optimum Media OMD.

  • Więcej informacji:
  • Lotos

Dołącz do dyskusji: Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl