SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łódź szykuje kampanię w mediach społecznościowych za 290 tys. zł. Szuka influencerów

Władze Łodzi planują przeprowadzić w tym roku kampanię komunikacyjno-reklamową promującą miasto w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie, Facebooku, YouTube i Snapchacie. Przeznaczą na to ok. 290 tys. zł netto.

Łódzki magistrat planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię promującą miasto w mediach społecznościowych. Działania mają obejmować Instagram, Facebook, Snapchat, YouTube.

Urząd miasta chce, by wzięły w niej udział tzw. osobowości social mediów, czyli osoby cieszące się popularnością w mediach społecznościowych. Osoby te miałyby odwiedzić Łódź, a potem relacjonować swój pobyt w mieście właśnie w social mediach.

Obecnie trwa przetarg na agencję (lub kilka - bo podzielono go na trzy części), która zajmie się przygotowaniem i realizacją zaplanowanych przez łódzki magistrat działań promocyjnych.

Do jej zadań należeć będzie m.in. nawiązanie współpracy z właścicielami popularnych blogów i kanałów na serwisach społecznościowych i zorganizowanie ich wizyt w Łodzi, nabór osób, które podejmą rolę tzw. redaktorów profilu i będą zamieszczać na Snapchacie posty na istotne promocyjnie tematy dotyczące Łodzi. Ponadto agencja ta zajmie się również realizacją działań polegających na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez miasto na
Facebooku.

Przetarg trwa do 15 maja, a wybrana w nim firma będzie pracować dla łódzkiego urzędu miasta do połowy grudnia br. Łączny budżet na wszystkie te aktywności w social mediach wynosi ok. 289 tys. zł netto.


 

Dołącz do dyskusji: Łódź szykuje kampanię w mediach społecznościowych za 290 tys. zł. Szuka influencerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl