SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały Polsatu z Ligą Mistrzów dalej w ofercie Platformy Canal+, pojawią się w Canal+ online

Canal+ Polska przedłużył na najbliższe trzy sezony umowę z Telewizją Polsat dotyczącą dystrybucji kanałów Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów. Stacje pojawią się w ofercie platformy Canal+ online.

W ramach dalszej współpracy stacje Polsat Sport Premium będą wciąż dostępne dla abonentów telewizji satelitarnej i IPTV od Canal+ Polska. Ponadto pojawią się w ofercie platformy Canal+ online, z której mogą korzystać wszyscy internauci (w maju br. wprowadzono na niej nowe pakiety).

W ofercie satelitarnej i IPTV Canal+ kanały Polsat Sport Premium są dostępne w następujących pakietach:
- Entry+ Film za 50 zł miesięcznie,
- Entry+ Sport za 50 zł miesięcznie,
- Optimum+ Sport za 89,99 zł miesięcznie,
- Extra+ Sport za 99,99 zł miesięcznie,
- Optimum+ Film za 89,99 zł miesięcznie,
- Extra+ Film za 99,99 zł miesięcznie,
- Superpremium+ 4K i Netflix za 139,99 zł miesięcznie (wszystkie stawki z uwzględnieniem 10 zł zniżki za e-fakturę i zgody marketingowe).

Kanały Polsat Sport Premium 1 oraz Polsat Sport Premium 2, a także poprzez cztery dodatkowe serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium, są uruchamiane we wtorki i środy, kiedy rozgrywane są spotkania piłkarskiej Ligi Mistrzów. Wyłączne prawa do transmisji tych rozgrywek w sezonach 2021/2022, 2022/2023 i 2023/2024 Telewizja Polsat kupiła wiosną br.

Liga Mistrzów w Polsat Sport Premium od trzech lat

Przez ostatnie trzy sezony w kanałach i serwisach Polsat Sport Premium pokazywano także mecze Ligi Europy. Prawa do transmisji tej ligi i nowo utworzonej Ligi Konferencji z początkiem bieżącego sezonu przejęła platforma Viaplay, która na początku sierpnia weszła na polski rynek.

Do połowy 2018 roku przez kilka lat spotkania Ligi Mistrzów i Ligi Europy transmitowano w stacjach Platformy Canal+, wówczas działającej pod nazwą nc+.

W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł.

Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.

W połowie 2022 roku Canal+ po ponad 20 latach przestanie pokazywać piłkarską ligę angielską, prawa do transmisji tych rozgrywek na sześć lat kupiła platforma Viaplay. Natomiast Canal+ niedawno przedłużył o dwa lata umowę dotyczącą transmisji ligi koszykarskiej NBA.

Dołącz do dyskusji: Kanały Polsatu z Ligą Mistrzów dalej w ofercie Platformy Canal+, pojawią się w Canal+ online

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Terier
Słabo Canal+. Nie inwestują w sport, widać, że Polska nie jest atrakcyjna dla nich.
0 0
odpowiedź
User
Cp
Ufff Bo jakby padli to CP miałoby monopol - najgorsza opcja bo do regulacji dla władzy Trzeba pomagać konkurencji :)
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Nie zgadzam się ze C+ nie inwestuje w sport. Nie zawsze się wygrywa prawa do transmisji. Polsat Sport wygrał i co z tego? Skoro żadnego meczu nie pokazują w Polsat Sport a ze nie wspomnę o głównej antenie.Tylko Polsat Premium za które trzeba dodatkowo płacić. Jak LM była na antenie C+ to ludzie narzekali ze drogie pakiety.Ale przynajmniej nie było kanałów za które trzeba dodatkowo płacić.
0 0
odpowiedź