SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix

Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA, zdobył Grand Prix tegorocznej edycji CMO Awards, konkursu dla top managerów marketingu reklamodawców organizowanego przez Shortlist Consulting. Ogłoszono też zwycięzców i wyróżnionych w 7 kategoriach konkursu. Partnerem medialnym wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl.

23 kwietnia w MOON w Warszawie odbyła się gala tegorocznej edycji CMO AWARDS, konkursu dla top managerów marketingu reklamodawców, organizowanego przez firmę doradczą Shortlist Consulting. Podczas wydarzenia wręczono wyróżnienia i nagrody w siedmiu kategoriach oraz Grand Prix.

W kategorii  Purpose Ambassador wyróżnienia kategorii odebrały: Katarzyna Sikorska z firmy Polski Lek, Monika Lipnicka z firmy Wtórpol, Paweł Łastowski z North oraz Anita Gwizdek z The Lorenz Bahlsen Snack World. Laureatką kategorii została Agnieszka Zamojska-Sroka z firmy Mobile Vikings. Patronem tej kategorii była kancelaria Dubois i Wspólnicy, a statuetki wręczył mec. Szymon Chmielewski. 

W kategorii Commerce Master wyróżnienia odebrały: Monika Sypek z Velvet Care oraz Patrycja Venulet z Domino’s Pizza. Laureatami kategorii zostali ex aequo Małgorzata Wierzbicka z Maczfit oraz Marcin Tobiasz z Exim Tours. 

Patronem tej kategorii, a zarazem partnerem medialnym CMO Awards jest redakcja Wirtualnemedia.pl, w imieniu której statuetki zwycięzcom wręczyła Ewa Świstuniuk, prezeska Wirtualnemedia.pl. 

Wyróżnienia w kategorii Creative Innovator otrzymali: Agnieszka Radawiec z OBI, Mateusz Lesiński z Adamed oraz Agnieszka Zamojska - Sroka z firmy Mobile Vikings. Laureatem kategorii Creative Innovator został Krzysztof Ziewiec z BLIKA. Patronem tej kategorii jest Polsat Media, w którego imieniu nagrody wręczał Łukasz Urbański, business development director. 

Wyróżnienia w kategorii Brand Guardian odebrali Katarzyna Sikorska z Polskiego Leku, Bartłomiej Piekło z Visy, Arkadiusz Gwizdek ze Skody oraz Agnieszka Radawiec z OBI. Laureatem tej kategorii został Krzysztof Ziewiec z  BLIKA. Nagrody w tej kategorii wręczyła Marta Macke, właścicielka i CEO Shortlist Consulting, która na tę okazję wykorzystując technologię hologramową Ledholo wcieliła się w dwie role: prowadzącej galę oraz wręczającej statuetki.  

W kategorii Digital Champion w imieniu No Fluff Jobs statuetki wręczał zeszłoroczny laureat CMO Awards w kategorii Creative Innovator - Lech Wikaryjczyk, szef marketingu portalu. Wyróżnienie w tej kategorii odebrała Marta Włodarczyk z Olimp Labs, a laureatkami zostały ex aequo Katarzyna Meissner z VeloBanku i Agnieszka Radawiec z OBI. 

W kategorii Omnichannel wyróżnienia otrzymały: Patrycja Venulet z Domino’s Pizza, Małgorzata Wierzbicka z Maczfit i Agnieszka Radawiec z OBI. Zwycięzcą w tej kategorii został Krzysztof Ziewiec z BLIKA. Nagrody wręczyła Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca agencją Starcom, która była patronem tej kategorii. 

Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience wręczyła wyróżnienie w kategorii Event Architect Magdalenie Drygalskiej i Michałowi Olkiewiczowi z Banku Pekao S.A. oraz statuetki laureatów Annie Czardybon-Szymańskiej z ING Hubs i ex aequo Sebastianowi Rucińskiemu z AB S.A.

Grand Prix dla Krzysztofa Ziewca

Laureatem Grand Prix tegorocznej edycji CMO Awards, top marketing managerem, który uzyskał największą liczbę głosów oddanych przez kilkudziesięciu marketerów został Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA, tegoroczny Omnichannel Leader, Brand Guardian i Creative Innovator. 

Laudację wygłosili Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe oraz Robert Nowakowski, partner w Spencer Stuart Executive Search.

- Projektowanie spójnych doświadczeń konsumentów, we wszystkich punktach styku. Dogłębne zrozumienie potrzeb różnych, często bardzo odległych grup odbiorców. Przybliżanie użytkownikom innowacyjnych rozwiązań technologicznych w przyjazny, użyteczny i kreatywny sposób - powiedział Robert Nowakowski. 

Piotr Piętka dodał: - Odwaga, nieustępliwość i konsekwencja w podbijaniu kolejnych rynków. I co najważniejsze koncentracja na wzroście biznesu, wzroście znajomości i zaufania do marki, która nas stale zaskakuje i jest nie do zatrzymania w dynamicznym rozwoju. 

Dołącz do dyskusji: Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Ciekawe ile osób go myli...
odpowiedź
User
gratki
wydarzenie z rozmachem jak widać :)
odpowiedź
User
nim
Prześliczne zdjęcie:). Dużo mówi o profesjonalizmie tych ludzi.
odpowiedź