SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Emily Ratajkowski reklamuje markę grupy CCC

W nowej kampanii marki butów i torebek Jenny Fairy (należącej do grupy CCC) występuje modelka Emily Ratajkowski.

Kampania z udziałem Emily Ratajkowski reklamuje wiosenno-letnią kolekcję Jenny Fairy. Reklamy są utrzymane z stylistyce Paryża z lat 60., modelka występuje w sukienkach o kroju A, tweedowych żakietach i podkolanówkach.

 

Ratajkowski prezentuje wybrane buty (baleriny, loafersy, buty sportowe) i torebki (m.in. niewielkie hobo bagi, modele w stylu retro) marki Jenny Fairy. Reklamy podkreślają, że kolekcja jest dostępna w salonach stacjonarnych sklepie internetowym i aplikacji mobilnej CCC.


Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Kampanię przygotował duet fotografów i filmowców modowych The Morelli Brothers.

Dołącz do dyskusji: Emily Ratajkowski reklamuje markę grupy CCC

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
serio takiego pustaka wzięli? Dobrze wiedzieć jakiej klientami pragnie ccc: mueziny i pustaki glonojady. Powodzenia, ani grosza nie wydam u was. zresztą od dawna już nie wydaje. Polecam przenosiny do afryki.
0 0
odpowiedź
User
Widz
Myślę że kampania bardzo udana. Przyciąga wzrok a warstwa muzyczna uwagę. Zresztą to nie pierwszy raz bardzo podoba mi się to jak CCC się reklamuje. Dla wielu może wydawać się to zbyt konserwatywne i puste ale ma to w sobie pewną elegancję.
0 0
odpowiedź