SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IPG Mediabrands łączy agencje Kinesso, Matterkind i Reprise

IPG Mediabrands, holding mediowy należący do Interpublic Group, tworzy agencję performance marketingu Kinesso. Została ona utworzona w wyniku połączenia agencji Kinesso, Matterkind i Reprise. 

Nowo powstałe Kinesso ma łączyć kompetencje, zasoby i specjalistyczną wiedzę z obszarów performance marketingu, kompleksowej aktywacji i optymalizacji mediów, danych, analityki, AI i technologii. 

Firma podkreśla, że dzięki temu zyskuje unikalne możliwości w zakresie ujednolicania danych z wielu źródeł, ich interpretacji, zasilania nimi algorytmów sztucznej inteligencji i przełożenia opartych na danych wniosków na realne działania, napędzające rozwój klientów Kinesso i klientów agencji mediowych Initiative i UM.

- Kinesso z definicji oznacza ruch i zmianę, i właśnie to stawiamy na pierwszym planie w naszym nowym brandzie. Jesteśmy po to, by pomagać klientom wygrywać z konkurencją, i to w wyróżniający ich sposób. Kinesso stworzy najefektywniejszy system operacyjny na rynku, bazujący na infrastrukturze, która pozwoli wszystkim naszym agencjom działać w skali globalnej w elastyczny i spójny sposób– powiedział Jarrod Martin, global CEO Kinesso.

Kinesso zatrudnia globalnie ponad 6 tys. osób pracujących na ponad 60 rynkach. W Polsce to blisko 200-osobowy zespół, na czele którego stoi Jacek Dymkowski, managing director Kinesso Poland & CEE, odpowiadający za rozwój oferty agencji również w regionie CEE.

Połowę zespołu Kinesso stanowią eksperci performance marketingu, realizujący działania w obszarach MarTech, Commerce, Search, Social, Addressable media, Content m.in. LEGO, Johnson & Johnson, Dyson w Polsce oraz – w ramach hubów kompetencyjnych – w regionach CEE (Europa Wschodnia i Centralna) i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Druga, ponad 100-osobowa część zespołu Kinesso tworzy zlokalizowane w Warszawie Global Capability Center, za które odpowiada Marcin Pietrzak, managing director EMEA GCC. To jedno z trzech takich centrów kompetencyjnych stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. Warszawskie GCC realizuje projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA w ramach 4 hubów: Analytics (skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence), Engineering (tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych), Product Design (projektującego narzędzia zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy) oraz Addressable (zespołu ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiadającego za realizację działań dla klientów IPG Mediabrands w regionie EMEA).
 

Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands łączy agencje Kinesso, Matterkind i Reprise

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klej
no to teraz będzie jeszcze więcej możliwości doklejania marży na nieświadomych Klientach
6 0
odpowiedź
User
aaa
no to teraz będzie jeszcze więcej możliwości doklejania marży na nieświadomych Klientach

Zukierburg cie potraktuje transparentnie i obiektywnie.
0 0
odpowiedź