SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowa odsłona promocji Maxwell House

Next wraz z agencją Artegence, odpowiadają za internetowe wsparcie promocji konkursu marki Maxwell House, którą prowadzi obecnie firma Kraft Foods Polska.

Nagrodą główną w konkursie, przewidzianą dla dwóch osób jest możliwość wystąpienia na scenie w musicalu „Koty” w warszawskim Teatrze Roma. Aby zdobyć nagrodę główną należy przesłać smsa z kodem z opakowania kawy Maxwell House oraz wysłać autoprezentację w dowolnej formie (nagranie audio, video, zdjęcie, list itp.) wraz z formularzem zgłoszeniowym ze strony www.smakslawy.pl. Oprócz nagrody głównej dla uczestników przewidziano nagrody dodatkowe, kamery i aparaty cyfrowe oraz zestawy kina domowego.

Kampania w internecie (działania reklamowe prowadzone są równolegle w telewizji) obejmuje portal Onet.pl, serwisy towarzyskie (sympatia.pl, grono.net, randki2.pl, randki.interia.pl) oraz komunikatory Gadu-Gadu i Tlen.pl.

-Zastosowanie w strategii mediowej serwisów randkowych, uzasadnione jest tym, że osoby, które na takie serwisy wchodzą są bardziej niż inni skłonne do autoekspresji i będą chętniej brać udział w castingu. – powiedział Adam Wysocki, dyrektor zarządzający Next.

Kampania internetowa wspierająca promocję potrwa do 5 listopada br.

Dołącz do dyskusji: Internetowa odsłona promocji Maxwell House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl