SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amerykańska wersja „Mask singer” w Player.pl

W serwisie Player.pl pojawiła się amerykańska wersja programu „Mask singer”.

„Masked singer US 5” „Masked singer US 5”

Na chwilę obecną na platformie dostępny jest piąty sezon „Masked singer US”, który w USA miał premierę w zeszłym roku. Pierwsze dwa odcinki zostały już udostępnione, kolejne dwa będzie można oglądać od najbliższej soboty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Nadawca nie zdradza, czy do Player.pl trafią również kolejne sezony amerykańskiej wersji show. Nie wiadomo również, czy pojawią się edycje programów z innych rynków.

Polska wersja programu w TVN

Wiosną TVN emitował pierwszą polską edycję „Mask Singer”, finałowy odcinek został pokazany w zeszłą sobotę. W programie bierze udział 12 znanych osób (zazwyczaj są to aktorzy, muzycy, celebryci, sportowcy, dziennikarze czy politycy), które występują w kostiumach, zwykle związanych z ikonami popkultury, zwierzętami czy roślinami. Przebrania mają za zadanie ukryć prawdziwą tożsamość gwiazd. Muzyczne występy oglądają widzowie, publiczność w studio i czwórka detektywów (siedzą za stołem, jak jurorzy w wielu talent-showach).

Detektywi zadają uczestnikom pytania, typują, kto ich zdaniem kryje się pod maską. Starają się też rozszyfrować tropy pojawiające się w filmach, przed występami gwiazd. Wskazówki dotyczące zamaskowanych postaci na pewno pomogą tym, którzy dobrze znają życiorysy osób z pierwszych stron gazet, przebieg ich karier czy śledzą show-biznesowe nowinki.

W każdym odcinku publiczność i „detektywi” głosują na najlepszy występ. Uczestnik z najmniejszą liczbą głosów ujawnia swoją tożsamość, zdejmując maskę. Zwycięzcą programu będzie uczestnik, którego personalia najdłużej pozostaną tajemnicą. Nagrodą jest statuetka Złotej Maski.

Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do Grupy TVN platforma Player.pl ma podobno około 1,5 mln subskrybentów. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - ostatnio mówił nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Według badania Mediapanel w marcu br. player.pl miał 4,21 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 3 godziny, 7 minut i 5 sekund.

Dołącz do dyskusji: Amerykańska wersja „Mask singer” w Player.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl