SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gazeta Wyborcza" zarobiła najwięcej w 2008 r.

Wpływy reklamowe dzienników w 2008 roku wzrosły o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, najwięcej zyskały "Dziennik" i "Fakt" - raport portalu Wirtualnemedia.pl na temat wydatków na reklamę w gazetach.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła w 2008 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 1009 mln zł, czyli o 11,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 332 mln zł (na rynku od października 2007). Trzecie miejsce przypadło dla "Dziennika" (Axel Springer Polska) - 213,4 mln zł (wzrost o 45 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w 2008 roku 2 747 mln zł wobec 2 607 mln zł w 2007 roku (dane cennikowe, bez rabatów i autopromocji).

Rok / Miesiąc I-XII.2008
Główne medium + wyd. lokalne - top6 Wpływy [zł]
Razem: gazety 2 747 489 972 zł
GAZETA WYBORCZA 1 009 349 384 zł
POLSKA 332 709 682 zł
DZIENNIK 213 380 089 zł
FAKT 190 276 406 zł
RZECZPOSPOLITA 186 687 375 zł
SUPER EXPRESS 104 987 572 zł

Rok / Miesiąc I-XII.2007
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 2 607 660 281 zł
GAZETA WYBORCZA 998 141 761 zł
RZECZPOSPOLITA 184 389 383 zł
DZIENNIK 168 264 041 zł
FAKT 167 325 326 zł
SUPER EXPRESS 105 201 615 zł
POLSKA od 2007.10 77 320 245 zł


dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" zarobiła najwięcej w 2008 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl