SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital

Dział digital agencji public relations Fleishman-Hillard wprowadził do swojej oferty nową usługę o nazwie Digital Blueprint Workshop.

Digital Blueprint Workshop to warsztaty, podczas których firmy - przy udziale i facylitacji konsultantów Fleishman-Hillard - wypracowują strategię obecności marki w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.

Formuła warsztatów pozwala na połączenie wiedzy o firmie, jej potencjale i celach komunikacyjnych (jaką wnoszą przedstawiciele firmy) ze spojrzeniem oraz wiedzą konsultantów Fleishman-Hillard. Istnieje także możliwość zaproszenia na warsztaty międzynarodowych strategów internetowych z zagranicznych oddziałów Fleishman-Hillard.

W ofercie działu digital warszawskiego biura Fleishman-Hillard pojawiły się ostatnio również takie usługi jak Digital Anatomy i Digital Audit, czyli badania wizerunku i obecności w internecie marki, firmy bądź istotnego dla niej zagadnienia.

Dołącz do dyskusji: Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl