SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fatalny tydzień TVP2 - tylko 5,3 proc. w 4+ i 4,7 proc. w 16-49. Liderem Polsat

W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Rekordowo niskie udziały w obu grupach wyśrubowała TVP2. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 czerwca 2016 roku zwiększył się o 0,84 pkt. proc. do 13,28 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,99 pkt. proc. i wyniósł 12,27 proc.

Podium uzupełnia TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,35 proc. (spadek o 1,14 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2, która wyśrubowała swój najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce (tylko 5,33 proc.; w dół o 1,02 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 39,56 proc. do 40,23 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (3,99 proc.; do góry o 0,16 pkt. proc.). Tym samym przewaga Dwójki nad informacyjną stacją TVN wyniosła zaledwie 1,34 pkt. proc.

Wszyscy 4+

13.06.2016 - 19.06.2016

20.06.2016 - 26.06.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

708 106

12,44%

779 356

13,28%

0,84%

2

TVP1

584 874

10,28%

719 668

12,27%

1,99%

3

TVN

596 909

10,49%

548 495

9,35%

-1,14%

4

TVP2

361 085

6,35%

312 418

5,33%

-1,02%

5

TVN24

217 782

3,83%

233 824

3,99%

0,16%

6

TV PULS

173 181

3,04%

196 552

3,35%

0,31%

7

TVN7

173 754

3,05%

190 980

3,26%

0,21%

8

TVP INFO

176 670

3,10%

182 344

3,11%

0,01%

9

TV4

186 412

3,28%

161 120

2,75%

-0,53%

10

Puls 2

99 486

1,75%

104 687

1,78%

0,03%

11

TTV

103 389

1,82%

99 433

1,69%

-0,13%

12

Polsat2

93 942

1,65%

93 884

1,60%

-0,05%

13

TVP Seriale

94 498

1,66%

90 159

1,54%

-0,12%

14

TV6

85 415

1,50%

88 595

1,51%

0,01%

15

Polsat Sport

80 522

1,42%

86 323

1,47%

0,05%

16

Polsat News

66 552

1,17%

68 913

1,17%

0,00%

17

Stopklatka

61 213

1,08%

67 401

1,15%

0,07%

18

TVP Rozrywka

62 039

1,09%

66 155

1,13%

0,04%

19

TVP3

67 053

1,18%

62 995

1,07%

-0,11%

20

TVP ABC

46 426

0,82%

47 408

0,81%

-0,01%

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 0,68 pkt. proc. do 15,13 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 10,98 proc., po spadku o 1,44 pkt. proc.

Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,56 proc. (do góry o 1,90 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka, która również w tym ujęciu wyśrubowała swój najniższy udział w historii (w dół o 0,73 pkt. proc. do zaledwie 4,74 proc.).

Ponadto przewaga Dwójki nad piątą w rankingu stacją TV Puls (3,78 proc. udziału) wyniosła tutaj zaledwie 0,96 pkt. proc.

Wszyscy 16-49

13.06.2016 - 19.06.2016

20.06.2016 - 26.06.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

324 690

14,45%

349 892

15,13%

0,68%

2

TVN

278 980

12,42%

253 874

10,98%

-1,44%

3

TVP1

172 184

7,66%

221 016

9,56%

1,90%

4

TVP2

122 923

5,47%

109 487

4,74%

-0,73%

5

TV PULS

73 461

3,27%

87 494

3,78%

0,51%

6

TVN7

69 962

3,11%

74 135

3,21%

0,10%

7

TV4

76 962

3,43%

70 261

3,04%

-0,39%

8

TVN24

54 555

2,43%

62 037

2,68%

0,25%

9

Puls 2

45 520

2,03%

48 219

2,09%

0,06%

10

TTV

49 676

2,21%

44 335

1,92%

-0,29%

11

TV6

40 272

1,79%

43 364

1,88%

0,09%

12

TVP Seriale

37 472

1,67%

36 612

1,58%

-0,09%

13

Polsat2

35 375

1,57%

33 979

1,47%

-0,10%

14

Polsat Sport

27 701

1,23%

31 434

1,36%

0,13%

15

TVP INFO

28 844

1,28%

29 871

1,29%

0,01%

16

Stopklatka

24 549

1,09%

28 974

1,25%

0,16%

17

Polo TV

33 115

1,47%

27 916

1,21%

-0,26%

18

TVN Style

22 723

1,01%

25 519

1,10%

0,09%

19

Fokus TV

19 148

0,85%

22 125

0,96%

0,11%

20

TVP Rozrywka

21 050

0,94%

21 249

0,92%

-0,02%

 

Dołącz do dyskusji: Fatalny tydzień TVP2 - tylko 5,3 proc. w 4+ i 4,7 proc. w 16-49. Liderem Polsat

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uczciwy
no dobra, ale uczciwie mówiąc to wiadomo, że to przez euro 2016
0 0
odpowiedź
User
qqq
Czy podawane dane można w jakiś sposób zweryfikować? Bo jeśli nie to nie ma sensu je podawać. Co najwyżej jako zabawę
0 0
odpowiedź
User
aaa
Tytuł jest znów manipulacją. Tvp2 ma spadek o 50 tys. czyli tyle samo ile Tvn. Dlaczego więc fatalny tydzień jest dla tvp2 a dla tvn nie jest fatalny? Coś tu nie halo mali manipulatorzy
0 0
odpowiedź