SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziennikarze „USA Today” muszą korzystać z serwisów społecznościowych

Dziennikarze amerykańskie dziennika „USA Today” muszą intensywnie korzystać z mediów społecznościowych. Zalecenie takie wydał wydawca dziennika, Larry Kramer.

Zachęca on dziennikarzy do intensywnego korzystania z mediów społecznościowych. Sposobem na to ma być projekt o nazwie „Social Media Tuesday”.

W ramach tego przedsięwzięcia w każdy wtorek redaktorzy i dziennikarze mają samodzielnie promować swoje publikacje internetowe w takich serwisach, jak Facebook, Twitter czy Reddit. Działania te mają poszerzyć wiedzę i umiejętności pracowników gazety związane z mediami społecznościowymi. Kramer wierzy też, że w ten sposób możliwe będzie nawiązanie bezpośredniego kontaktu z czytelnikami gazety.

Działania te są kolejnym krokiem w procesie digitalizacji „USA Today”. Miesięcznie dziennik w wersji na tablety i smartfony ma średnio 25,5 mln czytelników, co w skali roku daje wzrost rzędu 48 proc. W przeciwieństwie do wydawanych równolegle konkurencyjnych „New York Times” oraz „Wall Street Journal” gazeta nie korzysta z żadnej usługi typu paywall.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze „USA Today” muszą korzystać z serwisów społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl