SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu tworzy sieć Mamalab

Dentsu uruchomiła w regionie Azji i Pacyfiku specjalną sieć marketingową MamaLab, która zajmie się obsługą marketerów, którzy swoje produkty i usługi adresują do matek. Jednocześnie sieć wprowadza politykę kadrową przyjazną matkom.

MamaLab w pierwszej kolejności rozpoczyna działalność w Singapurze, Japonii, Indonezji, na Filipinach i na Tajwanie. W późniejszym okresie - także w Chinach, Tajlandii i Indiach.

- Współczesne matki są silnym rynkiem docelowym i odgrywają ważną rolę w globalnej gospodarce. MamaLab wprowadza unikalny model rozwiązań marketingowych. To innowacyjne rozwiązanie biznesowe, zgodne z naszymi wysiłkami na rzecz stworzenia wszechstronnej gospodarki cyfrowej dla wszystkich - powiedział Takaki Habino, prezes Dentsu Brand APAC.

Merlee Jayme, chief creative officer w Dentsu wyjaśnia, że pomysł utworzenia MamaLab zrodził się w związku z koniecznością podjęcia działań przeciwko stereotypom, które menedżerowie Dentsu zidentyfikowali zarówno w odniesieniu do matek, jak i marketerów.

Oprócz zaangażowania reklamodawców w działania wobec matek jako targetu, MamaLab stworzy również środowisko pracy przyjazne matkom, dając m.in. lepsze oferty dla tych, które łączą pracę zawodową z macierzyństwem czy pozwalając na to, by matki mogły przyprowadzać swoje dzieci do pracy.

Dołącz do dyskusji: Dentsu tworzy sieć Mamalab

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl