SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Byss.pl dla Original Source

Agencja interaktywna byss.pl wygrała zorganizowany przez PZ Cussons przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w internecie.

W ramach zawartej umowy stworzona została koncepcja kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek. Wykonany został serwis www.originalsource.pl, a także opracowany selling-line marki - "Nie Zawiera Rutyny".

Na bramce serwisu produktowego dedykowanego marce Original Source został zamieszczony specjalny test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Z poziomu strony głównej można zapoznać się z wybranymi produktami Original Source, które zaprezentowane zostały na kolażach przedstawiających na pierwszym planie aktywnych ludzi oddających się swym nierutynowym pasjom.

W ramach poszczególnych sekcji serwisu można m.in. wskazać swój ulubiony produkt poprzez głosowanie w zabawie "Hate or love" oraz spróbować swoich sił w grze nawiązującej do miejskich zawodów rowerowych "Alley cat".

Strategia obecności marki online zakłada również wykorzystanie kanału social media – przygotowany został fanpage na portalu Facebook.

Kosmetyki Original Source są dostępne od 1 kwietnia w drogeriach Rossmann. Kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek trwa obecnie w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy zeddigital.pl.

Dołącz do dyskusji: Byss.pl dla Original Source

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl