SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Bek tu skul'

Taki jest tytuł kampanii sieci sklepów Cropp Town, która potrwa do końca września.

Grupa docelowa kampanii to "niegrzeczni i zbuntowani" od 13-tego do 22-go roku życia.

Kampania, która swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są sklepy Cropp Town (obecnie w całym kraju 56 sklepów) będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w młodzieżowej prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy i product-placement), w Magazynie Miasta Ciuchów oraz w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez sieć Cropp Town i poprzez niezależne źródła, także w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.

Dla akcji 'Bek tu skul' powstały też filmy, które będzie można zobaczyć i "ściągnąć" z internetu. Będą także emitowane w kinach.

Powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), które będą emitowane w lokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i sklepach Cropp Town.

Rozesłany został także mailing do ponad 100.000 Klientów Cropp Town.

Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano aktywny serwis internetowy, prezentujący nową jesienną kolekcję. Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, animacji i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało. Już w tej chwili serwis cropptown.pl to co miesiąc ponad 130 tysięcy Użytkowników.

Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z marką Cropp.

Pomysłodawcami kampanii są: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik i Mariusz Kozak-Zagozda. Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna CROPP oraz przy tworzeniu realizacji Internetu - firma od kilku lat współpracująca z LPP S.A. - Zjednoczenie.com.

Art. Director: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert Suszko
Copywriter: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert Suszko
Grafiki: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon,
Internet: Paweł Kmiecik, Robert Suszko Adam Przybysz; firma ZJEDNOCZENIE.COM
Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz.
Organizacja kampanii, planowanie i zakup mediów: Tomasz Gardziewicz
Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert Suszko
Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: Jola Tylicka, Rafał Dąbrowski; Filip Piontecki, Tomek Gardziewicz
Akcje eventowe: Adrian JABBA Grycendler, Tomek ZAMAJ Zamajski; Filip Piontecki, Rafał Dąbrowski.

Dołącz do dyskusji: 'Bek tu skul'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl