SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranych Adama Michnika" (wideo)

W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamująca "Dzieła wybrane Adama Michnika". Twarzami akcji są Władysław Bartoszewski, Wisława Szymborska i Wojciech Waglewski.

Kampania reklamowa "Dzieł wybranych Adama Michnika" pokazuje - w poszczególnych spotach - wypowiedzi Władysława Bartoszewskiego, Wisławy Szymborskiej i Wojciecha Waglewskiego na temat dorobku redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Kreacje składają się również z dynamicznych pasaży typograficznych utrzymanych w stonowanej kolorystyce nawiązującej do oprawy graficznej promowanych książek. "Dzieła wybrane Adama Michnika" ukazują się z okazji 20-lecia "Gazety Wyborczej" w siedmiu tomach, z których pierwszy - "Kościół, lewica, dialog" - ukazał się w 8 maja, drugi - 15 maja, a kolejne będą trafiać do sprzedaży co tydzień.



Akcja reklamowa - obejmująca na razie spot z Władysławem Bartoszewskim - jest prowadzona od 15 maja w telewizji (m.in. TVP. TVN, TVN 24, Polsat Sport) i radiu (rozgłośnie Agory). Kreacją kampanii - zaplanowanej do 7 czerwca - i produkcją wykorzystywanych w niej spotów zajęła się firma Timecode, natomiast media zaplanował do mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranych Adama Michnika" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl