SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Santander rusza z przetargiem mediowym

Bank Santander rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów w Europie. Chce skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji.

Santander rozpoczął przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Bank chce w jego wyniku skonsolidować obsługę mediową w Europie w jednej agencji.

Obecnie obsługą Santandera w Wielkiej Brytanii zajmuje się Carat (dentsu) - od 2008 roku. Kontrakt wygasa w I kwartale 2022 roku.

Bank działa również w Hiszpanii, Portugalii i w Polsce.

W Hiszpanii i w Portugalii jego obsługą mediową zajmuje się Arena, należąca do Havas Media Group.

W Polsce Santander jest klientem Starcomu (Publicis Groupe) - agencja pracuje zarówno dla Santander Bank Polska, jak Santander Consumer Bank (zajmuje się jedynie obsługą kredytów konsumenckiech). Agencja pracuje dla nich od 2019 roku.

Według szacunków, Santander przeznaczył na reklamę w 2020 roku na całym świecie 517 mln euro.

 

Dołącz do dyskusji: Bank Santander rusza z przetargiem mediowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl