SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing

Arkadiusz Ekiert objął stanowisko dyrektora projektów multimedialnych w Attention Marketing. Wcześniej przez ponad 20 lat był związany z radiowa Trójką.

Arkadiusz Ekiert, fot. materiały prasowe Arkadiusz Ekiert, fot. materiały prasowe

W Attention Marketing Arkadiusz Ekiert będzie przede wszystkim budował i rozwijał dział projektów multimedialnych.

Wspólnie z zespołem będzie tworzył multimedialne treści, głównie podcasty oraz materiały wideo o charakterze informacyjnym, w myśl przyświecającej w agencji zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne.

Będą to zarówno serie wydawnicze jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych klientów.

Wcześniej  w Trójce

Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką.

Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo - ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce", 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów – to prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zosia
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.
0 0
odpowiedź
User
qqq
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.

A nie był przypadkiem członkiem redakcji ekonomicznej?
0 0
odpowiedź
User
PJ
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.

A nie był przypadkiem członkiem redakcji ekonomicznej?


ktos tu nie umie w sarkazm.....
0 0
odpowiedź