SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Supermarkety zwiększają nakłady na reklamę

Największe brytyjskie supermarkety znacząco zwiększają swoje nakłady na reklamę. W ten sposób chcą one udowodnić, że oferują najbardziej konkurencyjne ceny.

Między kwietniem a wrześniem bieżącego roku spożywcze sieci prowadziły agresywną wojnę cenową i inwestowały znaczącą część swoich budżetów marketingowych w reklamy podkreślające korzyści wynikające z kupowania w ich sklepach.

Najwyższy wzrost wydatków na reklamy stał się udziałem sieci Asda (o 52 procent do 34,7 miliona funtów). Następne pod tym względem były: Sainsbury (wzrost o 21,3 procenta do 32,8 mln), Tesco (wzrost o 18,8 procenta do 47,9 mln) oraz Morrison's (wzrost o 15,2 procenta do 25,5 mln) - informuje serwis Retailer Daily, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Wyjątek stanowił natomiast Marks & Spencer, który zmniejszył swoje wydatki na reklamę o 20,3 procenta (do 25,3 miliona funtów).

Dzięki wzrostowi reklamowych nakładów Tesco jest obecnie piątym, a Asda dwunastym największym reklamodawcą na Wyspach (liderem jest Unilever - 101,7 miliona funtów przeznaczonych na reklamę).

źródło: Retailer Daily

Dołącz do dyskusji: Supermarkety zwiększają nakłady na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl