SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śmietana Łaciata z nową strategią komunikacji

Agencja kreatywna Washing Machine i dom mediowy Sales & More wygrały konkurs zorganizowany przez SM Mlekpol do obsługi marki Śmietana Łaciata.  

Działania całoroczne zakładają współpracę z Beatą Śniechowską, szefową kuchni, zwyciężczynią drugiej edycji programu “MasterChef” w TVN  oraz Gawłem Czajką, influencerem kulinarnym. Oboje są właścicielami restauracji.

Dotychczasowe działania wokół Łaciatej podkreślały wysoką jakość produktu, na 100 proc. Teraz marka poszła o krok dalej, bardziej koncentrując się na komunikowaniu doznań zmysłowych i emocji towarzyszących jedzeniu. Esencją nowego kierunku strategicznego jest claim: “Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami”.

Wiosenno-letnie działania zakładają emisję spotu tv w kanałach TVN, Polsat, TVP oraz kampanię w internecie i aktywację konsumencką.

W ramach współpracy ambasadorskiej z marką Łaciata Beata Śniechowska przygotuje video-przepisy do social mediów, a w czerwcu w jednej z jej restauracji odbędzie się event, podczas którego goście – influencerzy będą mogli delektować się przygotowanymi przez nią daniami.

W jesiennej odsłonie kampanii zostaną pokazane popisy kulinarne Gawła Czajki na Youtube i innych platformach socialowych. Przez cały rok prowadzone będą także działania content-marketingowe i kampanie odsłonowe w sieci.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Washing Machine, a za strategię mediową i zakup mediów dom mediowy Sales&More, obie firmy wspólnie nadzorują działania kampanijne. Spoty reklamowe wyprodukowała Flota Filmowa. Ze strony Mlekpolu opiekę nad kampanią sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki.  

 

Dołącz do dyskusji: Śmietana Łaciata z nową strategią komunikacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl