SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i „Trójka”

W październiku br. polskie stacje radiowe zarobiły z reklam 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wpływy reklamowe zanotowało RMF FM, a największe wzrosty tych przychodów - TOK FM i „Trójka”.

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych w październiku br. wyniosły 239,8 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o 22,2 proc. – wynika z danych firmy Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderujące w tym segmencie RMF FM (Grupa RMF) „na papierze” zarobiło z reklam 25 proc. więcej niż rok wcześniej, a Radio ZET (Eurozet)– 16,3 proc. więcej.

Z kolei największy wzrost cennikowych wpływów reklamowych w skali roku – wynoszący 82,2 proc. – zanotowało TOK FM (Agora). Przychody reklamowe „Trójki” (Polskie Radio) zwiększyły się natomiast o 69,4 proc.

Wśród stacji z sieci Eska (Grupa Radiowa Time) najbardziej wzrosły wpływy reklamowe rozgłośni w Łodzi (o 44 proc.) i Warszawie (o 41,4 proc.). Najwięcej z reklam, tak jak rok wcześniej, zarobiła Eska Wrocław. 

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  X.2010 X.2009
RMF FM 70 741 870 zł 56 558 444 zł
Radio ZET 45 136 845 zł 38 795 775 zł
Program 3 Polskiego Radia 9 209 350 zł 5 436 200 zł
Eska Wrocław 5 034 522 zł 4 957 310 zł
Eska Warszawa 4 798 020 zł 3 393 670 zł
Eska Poznań 4 103 260 zł 4 008 980 zł
TOK FM 3 941 115 zł 2 162 940 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa 3 799 702 zł 3 120 796 zł
Eska Łódź 3 556 358 zł 2 469 664 zł
Eska Trójmiasto 3 143 968 zł 2 941 496 zł
monitorowane stacje razem 239 798 402 zł 196 214 471


 

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i „Trójka”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koli
lider reklamy-ok,koszą kase -ok..ale niech nie wciskają kitu zwalnianym pracownikom,że jest kryzys...i trzeba ciąc koszty...niech sami sobie astronomiczne prezesowskie pensyjki obetną,a nie tną na najmniej zarabiających
0 0
odpowiedź
User
Przyszły Pracownik
Słabiutki ten wzrost Zetki w porównaniu z konkurencją ... Czuje i wiem, że bez roszad kadrowych nic nie uda się zrobić w Eurozecie. Pora na młodych zdolnych, nieprzesiąkniętych tym biznesem z świeżym podejściem, pomysłami do biznesu radiowego. Ja jestem open na propozycje ;) czekam ...
0 0
odpowiedź
User
luis bunuel
Cieszy wzrost Trójki - najmądrzejszego radia w eterze - a Rmf Fm to już kompletnie nie da się słuchac - tylko kumulacja i kumulacja - żenada - i kilkaset tych samych utworów granych w kółko.Radio bez osobowości.
0 0
odpowiedź