SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„W rytmie serca” straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam

Czwarty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 370 tys. widzów mniej niż druga odsłona produkcji pokazywana rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,35 mln zł.

„W rytmie serca 4” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 24 lutego do 19 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 11,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek - zgromadził on przed telewizorami 2,04 mln oglądających.

Dla porównania, drugi sezon produkcji, emitowany wiosną ub.r., śledziło średnio 2,20 mln osób, co przełożyło się na 14,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,68 proc. w grupie 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że produkcja straciła 370 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Blondynkę” i „Stulecie Winnych”, osiągała 16,63 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef Junior”; 9,04 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,53 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce trzecie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji serialu wyniosły 20,35 mln zł. Z kolei premierowe odcinki drugiego sezonu zarobiły z reklam 25,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„W rytmie serca” to serial, w którym widzowie w każdym odcinku poznają dwie historie - medyczną i kryminalną. Uwikłani są w nie pacjenci i często, wspierani przez lokalną policję, lekarze. Akcja dzieje się w Kazimierzu Dolnym.

W czwartym sezonie serialu występują: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Polk, Piotr Fronczewski, Antoni Pawlicki, Elżbieta Romanowska i Dariusz Toczek. Do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Michalina Sosna, Aleksandra Domańska, Piotr Nerlewski, a gościnnie ponownie występuje Marcin Rogacewicz.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „W rytmie serca” straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
To juz ma lepsze wyniki niz Diagnoza, u Diagnozy nie bylo w tym sezonie chociaz raz 2 mln.
0 0
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
W komercyjnej przegrali z TVP1, więc to jest porażka. Ale z drugiej strony, ogólnie prawie 2 mln widzów robi wrażenie.
0 0
odpowiedź
User
Sandzi
Kolejna porażka Polsatu
0 0
odpowiedź