SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowatorskie kampanie reklamy zewnętrznej

Marka Lancome po raz pierwszy na nośnikach reklamy zewnętrznej

Trwa kampania reklamowa nowego zapachu dla kobiet firmowanego marką Lancome – Attraction.  Kampania prowadzona jest na nośnikach typu backlight należących do AMS.
 
Właścicielem marki Lancome jest koncern kosmetyczny L’Oreal. Jest to już druga po kampanii zapachu Emporio Armani Night akcja reklamowa produktu z porfolio dóbr luksusowych koncernu realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej.
 
„Właściwości backlightu  sprawiają, że jest to znakomity nośnik do ekspozycji produktów luksusowych. Świetne layouty Emporio i Lancome’a wspaniale wykorzystują możliwości backlightów.  Z punktu widzenia dopasowania layoutu do nośnika to wzorcowe projekty i bardzo dobre kampanie” komentuje Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyr. ds. Sprzedaży.  
 
Backlighty są najbardziej spektakularnymi nośnikami reklamy zewnętrznej. Wielkość i świetne właściwości ekspozycyjne związane z zastosowaniem materiału winylowego i równomiernie rozłożonego oświetlenia zapewniają wyjątkową skuteczność przekazu reklamowego.
 
Kreację kampanii Attraction przygotowała agencja Publicis. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Optimedia. 

Dołącz do dyskusji: Nowatorskie kampanie reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl