SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1

Firma Puma uruchomiła mobilną kampanię skupioną wokół zbliżającego się wyścigu o Grand Prix Chin Formuły 1.

Kampanię, która wystartowała na tydzień przez niedzielnym wyścigiem w Szanghaju, przygotowała należąca do Publicis Groupe agencja Phonevalley - informuje serwis Brand Republic.

Głównym elementem tej kampanii jest mobilna strona internetowa Pumy o tematyce wyścigów F1, stworzona we współpracy z agencją medialną Zenith China. Użytkownicy mogą z niej m.in. pobrać na swoje mobilne urządzenia zawierającą reklamy grę wyścigową 'F Wan'.

Trzech użytkowników z najwyższymi w danym tygodniu wynikami uzyskanymi w grze w nagrodę otrzymuje produkty producenta odzieży sportowej. Poza tym przewidziano również nagrody dla osób, które będą polecać grę swoim znajomym.

Banery reklamowe i tekstowe odnośniki do wspomnianej witryny wyświetlane są na trzech czołowych chińskich portalach mobilnych - QQ, 3g.cn oraz Kong.net.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl