SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).

Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.

DATA AMR SHR% SHR% 16-49
24-02-2011 2670123 16,65% 18,09%
03-03-2011 2671072 17,23% 20,20%
10-03-2011 2482639 16,37% 17,80%
17-03-2011 2738612 17,93% 19,05%
24-03-2011 2739035 18,35% 19,68%
31-03-2011 2523377 16,72% 17,72%
07-04-2011 2702666 17,83% 19,94%
14-04-2011 2699130 17,59% 18,00%
21-04-2011 2775117 19,38% 20,97%
28-04-2011 2634255 17,77% 19,37%
05-05-2011 2542341 17,15% 17,99%
12-05-2011 2633395 18,42% 20,09%
19-05-2011 2833028 19,73% 21,36%
średnio 2664995 17,76% 19,23%
przed rokiem 3076769 20,79% 22,55%


Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl

>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON

Konkurencja AMR SHR% SHR / 16-49
TVP1 3749174 25,05% 18,15%
 POLSAT 2664995 17,76% 19,23% 
TVN 2265409 15,13% 15,54%
TVP2 1422524 9,50% 11,77%

Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON

Profil Polsat ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,11% 69
Kobiety 66,89% 129
Wiek 04-09 1,89% 32
10-15 4,78% 70
16 - 19 3,59% 64
20 - 24 4,88% 62
25 - 29 8,08% 91
30 - 34 8,06% 97
35 - 39 8,54% 116
40 - 44 6,19% 97
45 - 49 7,40% 108
50 - 54 13,09% 163
55 - 59 9,58% 124
60+ 23,90% 118
Wlk. miasta Wieś 38,55% 98
< 50 tys. 24,81% 103
50-100 tys. 9,21% 107
100-200 tys. 8,76% 108
> 200 tys. 18,67% 93
Wykształcenie Podstawowe 46,60% 103
Średnie 32,63% 110
Wyższe 14,10% 112
Inne 6,67% 52


Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio. 

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
jest błąd w linkach:
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
0 0
odpowiedź
User
nikt
a nie uważacie że polsat robi fajne seriale? bo moim zdaniem one się naprawdę wyróżniają in plus
0 0
odpowiedź