SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gmail i WP Poczta zyskują, w dół Poczta Onet i Yahoo Mail (TOP serwisów mailowych)

Wśród serwisów poczty elektronicznej zdecydowanym liderem zasięgowym jest Gmail, a najwięcej odsłon notuje WP Poczta. W ciągu roku obie witryny osiągnęły spore wzrosty odwiedzalności, zmalały natomiast mocno zmalały wyniki serwisów mailowych Onetu i Yahoo.

W marcu br. przeglądarkową wersję Gmaila, stanowiącą mailową sekcję Google.com, odwiedziło 11,5 mln polskich internautów, czyli 40,2 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju. Wykonali w serwisie 320,91 mln odsłon, każdy przeciętnie 27,9 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Z kolei w witrynie mailowej WP.pl, działającej pod marką WP Poczta, 7,7 mln internautów wygenerowało 978,87 mln odsłon, średnio po 127,1 na każdego. Poczta Onet zanotowała 3,68 mln użytkowników i 394,84 mln odsłon (przeciętnie 107,4 na odwiedzającego), a Poczta.o2.pl - 3,05 mln użytkowników i 338,82 mln odsłon (średnio 111,2 na każdego).

Serwis mailowy Interii przy 3,25 mln użytkowników miał 101,21 mln odsłon (przeciętnie 31,1 na każdego), a witryna mailowa Gazeta.pl - 302,5 tys. odwiedzających i 338,82 mln odsłon (69,1 na każdego).

Zdecydowanie niżesz statystyki zanotowały serwis mailowy Yahoo (135,5 tys. użytkowników i 2,01 mln odsłon) oraz Int.pl (42,2 tys. odwiedzających i 528,6 tys. odsłon).

W ciągu roku przeglądarkowy Gmail zyskał 2,45 mln użytkowników i 84,33 mln odsłon (to odpowiednio 27,6 i 35,6 proc. w górę), a WP Poczta - 411,7 tys. odwiedzających i 169,44 mln odsłon (5,6 i 20,9 proc.).

Serwis mailowy Interii osiągnął wzrost o 301,7 tys. użytkowników (10,2 proc.) i 15,19 mln odsłon (17,7 proc.), a witryna mailowa o2.pl - o 35,4 tys. użytkowników (1,2 proc.) i 41,19 mln odsłon (13,8 proc.). Natomiast Poczta.gazeta.pl przy spadku liczby odwiedzających o 3,7 tys. (1,2 proc.) zyskała 2,27 mln odsłon (12,2 proc.).

Za to serwis mailowy Onetu stracił 851,4 tys. użytkowników (18,8 proc.) i 243,42 mln odsłon (38,1 proc.), a Yahoo Mail - 49,6 tys. użytkowników (26,8 proc.) i 1,31 mln odsłon (39,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Gmail i WP Poczta zyskują, w dół Poczta Onet i Yahoo Mail (TOP serwisów mailowych)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aleks
Gmail to nie poczta, to ekosystem. Jak ktoś ma Androida, to na 99% też konto Gmail. Jakby do każdego telewizora Samsung wymagał konta email na serwerach Samsunga, to też miałby pewnie kilka milionów użytkowników. Jak inne poczty zaczną oferować coś więcej poza pocztą, to może będą w stanie konkurować z Google, na razie marnie im idzie. Swoją droga, WP ma miliony użytkowników poczty, więc mogliby otworzyć od razu serwis społecznościowy z komunikatorem i byliby niewiele za Facebook, a już na pewno byliby najwięksi z polski, ale widać nie mają pomysłów na rozwój, albo kasy im brakuje.
0 0
odpowiedź
User
O co chodzi?
Jak to możliwe ze poczta Interii ma niewiele mniej użytkowników od poczty Onetu, która była przez lata liderem?
0 0
odpowiedź
User
Zew
Gmail to nie poczta, to ekosystem. Jak ktoś ma Androida, to na 99% też konto Gmail. Jakby do każdego telewizora Samsung wymagał konta email na serwerach Samsunga, to też miałby pewnie kilka milionów użytkowników. Jak inne poczty zaczną oferować coś więcej poza pocztą, to może będą w stanie konkurować z Google, na razie marnie im idzie. Swoją droga, WP ma miliony użytkowników poczty, więc mogliby otworzyć od razu serwis społecznościowy z komunikatorem i byliby niewiele za Facebook, a już na pewno byliby najwięksi z polski, ale widać nie mają pomysłów na rozwój, albo kasy im brakuje.

WP miało już próby z komunikatorem pod nazwą Spik, krótko i przepadło. Chyba jesteś młodego pokolenia jednak.
0 0
odpowiedź