SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery najlepszą marką

Respondenci z całego świata uznali Discovery Channel za najlepszą markę medialną i najczęściej oglądany program telewizyjny

Firma Discovery Communications Inc. (DCI) poinformowała, że w ankiecie Roper Reports Worldwide na 2002 r. jej flagowy program Discovery Channel zyskał najwyższą ocenę ze wszystkich międzynarodowych programów telewizyjnych. W tym badaniu rynku konsumenci oceniali swoją znajomość 36 marek o zasięgu międzynarodowym, sympatię, jaką do nich żywią, i ogólną jakość.

Najważniejsze rezultaty są następujące:

  • konsumenci z gospodarstw domowych dysponujących telewizją wielokanałową uznali Discovery Channel za najlepszą spośród siedmiu marek ze świata mediów o zasięgu międzynarodowym;
  • pod względem oglądalności w ostatnim okresie Discovery Channel znalazł się na pierwszym miejscu spośród ośmiu programów o zasięgu międzynarodowym - w ciągu ostatniego tygodnia oglądało go 299 milionów telewidzów w gospodarstwach domowych dysponujących telewizją wielokanałową;
  • Discovery Channel zajmuje drugie miejsce za ESPN pod względem liczby godzin poświęcanych tygodniowo na oglądanie danego kanału w gospodarstwach domowych dysponujących telewizją wielokanałową.

    Z ankiety Roper Reports Worldwide wynika również, że dwóch na trzech konsumentów (wśród tych, którzy uznali Discovery Channel za najlepszy program) uważa Discovery Channel za program nowatorski, wyróżniający się oryginalnymi pomysłami. Jest to lepszy wynik niż w przypadku innych programów międzynarodowych, jak CNN i ESPN.

    "Discovery Channel został uznany przez telewidzów za markę medialną numer 1 na świecie. To dla nas niezwykły zaszczyt" - powiedziała prezes i dyrektor ds. operacyjnych Discovery Communications, Judith A. McHale. "Discovery od początku reprezentuje to co najlepsze, a wyniki ankiety dowodzą skuteczności naszych starań o zapewnienie globalnej widowni dokumentalnej rozrywki na najwyższym poziomie".
  • Dołącz do dyskusji: Discovery najlepszą marką

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl