SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)

Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.

Poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z oferty programowej publicznego nadawcy: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne.

- Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców, oferującego produkcje na światowym poziomie - czytamy w komunikacie prasowym wysłanym do Wirtualnemedia.pl przez TVP.

Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu kampanii odbyła się we wtorek, 19 czerwca br., w przerwie meczu Polska-Senegal. Jak informuje nadawca powołując się na dane Nilsen Audience Measurement, jej zasięg do 25 czerwca br. przekroczył 22 mln widzów.

Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało biuro programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ty
W wakacje ma byc nowe studio TVP, czolowka Wiadomosci itp. Powinni to zrobic podczas mundialu, moze paru widzow udaloby sie zatrzymac nowoczesnym studiem, bo poki co Wiadomosci TVP i jej studio kojarza sie z latami, ktore juz minely.
0 0
odpowiedź
User
Nicko
Zbędny trud. Polacy raczej są coraz częściej razem w nieoglądaniu tvp. Tego trendu się nie odwróci.
0 0
odpowiedź
User
aZaliż
Przydałoby się, by np. WM przygotowały listę podmiotów sięgających po pieniądze reżimówki Kurskiego.
Niech wszyscy wiedzą, kto wspomaga propagandę.
0 0
odpowiedź