SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,2 mln widzów „Top model 4”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Czwartą edycję „Top model” oglądało w TVN średnio 2,2 mln widzów, niemal tyle samo co trzecią serię. W czasie nadawania programu stacja zajęła drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20 mln zł.

Program „Top model 4” nadawany był w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 1 września do 24 listopada br. Średnia oglądalność 13 odcinków reality-show wyniosła 2,21 mln widzów. Przełożyło się to na 16,17 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało trzeci odcinek „Top model 4”. Zgromadził on przed telewizorami średnio 2,48 mln widzów.

Top 3 odcinki „Top model”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

15-09-2014

2482463

18,57%

24-11-2014

2471874

18,74%

10-11-2014

2382389

16,43%

Dla porównania, pokazywaną wiosną 2013 roku w środy o 21.30 trzecią odsłonę formatu oglądało 2,23 mln osób przy udziale wynoszącym 16,72 proc. Natomiast wówczas udział reality-show w grupie komercyjnej był niższy i wyniósł 20,69 proc. (dowiedz się więcej).

Jesienią ub.r. w poniedziałkowym paśmie o 21.30 TVN nadawał zaś trzecią odsłonę serialu “Lekarze”, która gromadziła 2,72 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 20,12 proc. i 21,27 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania czwartej edycji „Top model” TVN był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca wówczas “Kulisy M jak miłość” oraz program “Tomasz Lis na żywo”, co przekładało się na 17,41 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znalazł się Polsat (filmy z cyklu "Megahit"'; 15,52 proc.), a na czwartej - TVP1 (głównie “Teatr Telewizji”, testy i filmy; 5,92 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, drugie miejsce zajął Polsat, a trzecia była Dwójka.

Widownia formatu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2378585

17,41%

11,78%

TVN - Top model

2208091

16,17%

21,75%

Polsat

2119928

15,52%

20,71%

TVP1

809014

5,92%

4,22%


Wpływy z reklam wyemitowanych wokół programu wyniosły 20 mln zł, podczas gdy trzecia seria przyniosła TVN 27,7 mln zł z reklam (dane cennikowe, dane bez rabatów).


W czwartej edycji “Top model” po raz pierwszy w rywalizacji brali udział także męscy modele. Zwyciężczynią programu została Osi Ugonoh, która zdobyła 100 tys. zł, kontrakt z agencją Next, pojawi się też na okładce miesięcznika „Glamour”.

Reality-show prowadziła Joanna Krupa, a w jury obok niej zasiadali Dawid Woliński, Katarzyna Sokołowska i Marcin Tyszka. TVN program produkował samodzielnie.

Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności formatu. Prawdopodobnie "Top model" wróci na jej antenę za rok.

Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów „Top model 4”. TVN liderem w grupie komercyjnej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Tvn "produkował program samodzielnie?" Co z rinke? Skonczyla mu sie opcja na polskę czy jak?
0 0
odpowiedź
User
Widz
A po co płacić pośrednikowi? Drużyna TVN się spisała, najlepsza edycja programu w historii.
0 0
odpowiedź
User
dre
Finalu nie dalo sie oglądać. Co głupek włączył to strobo?
Black Lemings TV
0 0
odpowiedź